تبلیغات
ویكی لینك -WIKILINK - 8 دلیل کنار گذاشتن ورزش
 

صفحه نخست | ارتباط با ما | ایمیل مدیر | آر اس اس | طراح قالب

منوی اصلی

 :: صفحه نخست

 :: ایمیل مدیر

 :: ارتباط با ما

 :: نسخه موبایل

 :: آر اس اس


موضوعات

:: بازی
:: فیلم
:: كشتی كج
:: كسب درامد
:: معرفی سایت و وبلاگ
:: موزیك متفرقه
:: فول البوم
:: خارجی
:: اموزشی
:: كامپیوتر
:: مقالات متفرقه
:: روانشناسی
:: تغذیه
:: خانواده
:: تناسب اندام
:: ارایش و زیبایی
:: پزشكی
:: ورزشی
:: هنری
:: مناسبتی
:: فرهنگی
:: علمی
:: اقتصادی
:: ادبی
:: اجتماعی
:: متفرقه
:: خنده دار
:: فلسفی
:: عاشقانه
:: اس ام اس
:: ترفند
:: قالب و كدجاوا
:: كلیپ
:: عكس
:: كاربردی
:: مالتی مدیا
:: سیستم عامل
:: فیلم متفرقه
:: كمدی
:: هیجان انگیز
:: موزیكال
:: مستند
:: ماجرایی
:: تخیلی
:: رازالود
:: درام
:: خانوادگی
:: جنایی
:: ترسناك
:: ایرانی
:: اكشن
:: انیمیشن
:: ایرانی
:: wii
:: xbox

سایت های همکار


آمار و نویسندگان

نویسندگان :
:: علی

آمار بازدید :
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

اَبر برچسبها

شان مایکلز در مقابل مک ماهان  راک (THE ROCK)  البرتو دلریو (alberto de rio)  تریپل اچ در مقابل جان سینا  دانلود كشتی كج زنان  استون کلد (stone cold)  ری میستریو (rey mesterio)  سین کارا (sin cara)  ری میستریو در مقابل اورتون در مقابل انگل  جان موریسون (john morrison)  نکسوس جدید (New Nexus)  دانلود  Download WWE Raw  دمیز (the miz)  تریپل ایچ (TRIPLE H)  آندرتیکر در مقابل مارک هنری  ریکاردو رودریگز (Ricardo Rodriguez)  Smackdown  NXT  WWE 


نظرسنجی

:: وبلاگ ما رو چگونه ارزیابی میكنید؟








درباره


ویكی لینك

مدیر وبلاگ: علی


لوگوی ما






لوگوی همکاران

<-BlogTitle->


آرشیو ماهانه

:: هفته دوم مرداد 1391
:: هفته اول اسفند 1390
:: هفته سوم بهمن 1390
:: هفته دوم دی 1390
:: هفته اول دی 1390
:: هفته چهارم آذر 1390
:: هفته سوم آذر 1390
:: هفته دوم آذر 1390
:: هفته اول آذر 1390
:: هفته چهارم آبان 1390
:: هفته سوم آبان 1390
:: هفته دوم آبان 1390
:: هفته اول آبان 1390
:: هفته چهارم مهر 1390
:: هفته سوم مهر 1390
:: هفته چهارم شهریور 1390
:: هفته سوم شهریور 1390

صفحات جانبی

:: منبع ما
:: لیچ رایگان
:: بازی انلاین
:: اپلود
:: مترجم متن
:: فال
:: دیكشنری انلاین
:: تقویم
:: سخنان ماندگار
:: تلوزیون انلاین
:: معرفی سایت و یا وبلاگ شما بصورت كاملا رایگان

 تبلیغات





8 دلیل کنار گذاشتن ورزش

مرتبط با : ورزشی

برای همه ی ما پیش می آید. حتی برای آنهایی که سالهاست به ورزش کردن عادت کرده اند و از کوچکترین زمانی برای انجام تمرینات ورزشی استفاده می کنند.

ورزش می کنید و می کنید تا یک روز می رسد که می بینید دیگر نمی توانید. مشکل کجاست؟ هر کس دلیلی مخصوص خود دارد.

راه حل غلبه بر این مشکل این است که ابتدا ببینید دلیل شما برای کنار گذاشتن ورزش چه بوده است و بعد دنبال راه حلی برای آن باشید.

دلیل 1: کمبود وقت دارید
این متداول ترید دلیل افراد شمرده می شود. شما باید کار کنید، به زن و بچه و خانواده تان برسید، دوستانی هم دارید که باید به آنها سر بزنید و همراه آنها به گردش بروید. کارهای روزانه تان هیچوقت تمامی ندارد و معمولاً سر وقت باشگاه رفتنتان کارها هجوم می آورند.

چه می توانید بکنید:
برای زمان ورزش کردنتان برنامه ریزی کنید. سعی کنید به هر نحوی که شده با برنامه ریزی دقیق ساعتی هم به باشگاه رفتن در برنامه روزانه تان اختصاص دهید، مثل وقت دکتر یا کارهای دیگر که می کنید. و زمانی که این برنامه ریزی را انجام دادید، سعی نکنید آن را پشت گوش بیندازید و طبق برنامه جلو روید.


از وقت خود بهترین استفاده را ببرید. کار دومی که می توانید بکنید این است که بهترین استفاده را از زمانی که برای ورزش اختصاص داده اید ببرید. می توانید از تمرینات ترکیبی استفاده کنید. تا چند ماهیچه را در آن واحد با هم ورزش دهید.


برنامه های کوتاه مدت بریزید. اگر فقط در روز 30 دقیقه برای ورزش کردن وقت دارید، نگران نباشید. هنوز هم می توانید از این وقت استفاده ی خوبی ببرید. اما باید خوب کار کنید. حتماً لازم نیست چند ساعت در روز وقت بگذارید تا نتیجه بگیرید.


باشگاهی انتخاب کنید که در دسترستان باشد. وقتی می خواهید باشگاه ورزشی انتخاب کنید، حتماً در نظر داشته باشید که به راحتی در دسترستان باشد. می توانید یک باشگاه در سر راه کارتان انتخاب کنید.

دلیل دوم: نتیجه نمی گیرید
سه ماه است که ورزش می کنید و هیچ نتیجه ای نگرفته اید. به همین دلیل می گویی که چرا دیگر خود را اذیت کرده و به ورزش ادامه دهید و انگیزه خود را از دست می دهید. اگر دلیل شما برای کنار گذاشتن ورزش این بوده است، الان زمان این رسیده است که برنامه ورزشی خود را دوباره مرور کنید.


چه می توانید بکنید:
مربی خصوصی بگیرید. می توانید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا او شما را راهنمایی کند. مربی خصوصی می تواند خیلی زود تغییرات لازم را در برنامه ورزشیتان داده و به شما برای گرفتن نتیجه ی دلخواه کمک کند.


هدفی واقعی داشته باشید. اگر ورزش را یک ماه پیش با وزن 200 پوند و 25% چربی آغاز کرده اید، مسلماً نمی توانید در عرض چند هفته این 25% چربی را به 10% چربی برسانید. اگر هدف بزرگی در ذهن دارید، این هدف را به اهداف کوچکتری تقسیم کنید. و خواهید دید که پیوسته تغییرات را مشاهده خواهید کرد و به اهدافتان خواهید رسید.


سالم غذا بخورید. نگاهی هم به رژیم غذاییتان بیندازید. اگر موقع تماشای تلویزیون عادت دارید یک مشت بادام هندی در دستتان باشد یا زیاد مشروب می خورید یا...دیگر از نتیجه ندادن ورزش شکایتی نداشته باشید. چون این کارها جلوی پیشرفت شما را گرفته یا حتی ممکن است چاق ترتان هم بکند. وقتی برنامه مناسب و سالمی برای غذا خوردنتان داشته باشید، خیلی زود به نتیجه خواهید رسید.


دلیل 3: در ورزش صدمه دیده اید
اگر اخیراً در ورزش به خود صدمه ای زده باشید، مطمئناً دلیلی براین می شود تا ورزش را به کل کنار بگذارید. اما نا امید نشوید و از باشگاه رفتن خودداری نکنید.


چه می توانید بکنید:
به جنبه های دیگر فکر کنید. سعی کنید تمرکز خود را روی جنبه های دیگر ورزش که فراموش کرده بودید معطوف کنید. اگر تا به حال وزنه ها با شدت می زدید و پرتاب می کردید، بیشتر مراقب باشید.


روی قسمت های دیگر بدنتان کار کنید. اگر یکی از اعضایتان مثل شانه آسیب دیده است، هنوز هم می توانید ورزش های دیگری مثلاً تمرینات مربوط به پا را انجام دهید. فقط به خودتان زمان کافی برای استراحت بدهید و حتماً به خاطر ناحیه ی آسیب دیده به پزشک مراجعه کنید.

برچسب ها : 8 دلیل کنار گذاشتن ورزش-
»

نوشته شده توسط علی در پنجشنبه 8 دی 1390

نظرات (


مطالب پیشین

:: برای جلوگیری از ترش کردن معده، پرخوری نکنید
:: ۱۱ دلیل گریه نوزادان را بشناسید!
:: مصرف انرژی، ورزش با شکم خالی و لاغری
:: راههای علاقمند کردن شنوندگان
:: راه هایی برای کنترل احساسات در محل کار
:: فاکتور های موفقیت شغلی
:: طرز تفکر یک مدیر عامل
:: همه ما در زندگی فرد دروغگویی را سراغ داریم

» لیست کامل مطالب ارسالی

 

Powered By mihanblog.com Copyright © 2009 by wikilink
This Themplate  By Theme-Designer.Com